torsdag 10. juni 2010

Ukas foto (23)

Iselin skriver: "Dette fotoet heter:"To settle for peace".
Det var absoulutt ikke lett å velge et "beste bilde" blandt så mange bilder. Jeg bestemte meg likevel for dette til slutt i og med at det skilte seg ut teknisk sett i forholdt til kandidatene dets. Dette bildet forteller både en historie, samtidig som det er et veldig bra foto. Det har dybde, riktig lys og en behagelig komposisjon. Det er et veldig rolig, mystisk og behagelig bilde bilde vil jeg si. Stillingen på modellen er nydelig, og fungerer godt sammen med korset. Det mørke håret og de mørke skoene binder de på en måte sammen. Dette er bildets fokus, og det står naturlig plassert i det gyldne snitt. Den uskarpe kirken og korsene i bakgrunnen skaper god harmoni i bildet. Himmelen gir bildet en svak magisk dragning, og forsterker den gode dybdefølelsen i bildet. Jeg har brukt et speilreflekskamera til dette bildet, nummeret kan jeg ikke på det i og med at det ikke er mitt. Ikke glem å se filmen som hører til bildet."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar