mandag 1. mars 2010

Ukas foto (9)

Iselin har tatt ukas foto og skriver dette på bloggen sin:
"- Skjønnhet -
Dette bildet synes jeg er utrolig nydelig! Det er så vakkert! Og det mest urolige er at jeg har redigert så minimalt ved det at det ikke en gang var vits å legge ved originalbildet! Bildet er av søsteren min som var frivillig modell da jeg skulle ta portrettbilder med speilreflekskamera. Det var derfor jeg lånte det: for å få vakre portretter. Det har overhodet ikke vert mulig å få til et like magisk bilde av et menneskeansikt med kompaktkamera. Jeg synes fargene harmonerer utrolig godt, og øynene er så rike av detaljer og vakkert lys at man ikke klarer å gå forbi det uten å stoppe opp. De er veldig uttrykksfulle og flørtne, og har du noen gang hørt Tyra Banks snakke om smilende øyne er det akkuratt dette hun sikter til. Det er et veldig lyst bilde, rolig og ekte. Jeg liker også at vinteren går igjen som et undertema i bildet. Jeg anbefaler deg til å trykke på det for å få det større."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar